LOVE IS WHAT YOU WANT (NL)

Jouw verhaal in het Museum!

Den Haag, maandag 8 juni 2015

LOVE IS WHAT YOU WANT – Jouw verhaal in het museum! Vertel jouw verhaal in het nieuwe publieksproject in het Museum voor Communicatie in Den Haag!

“Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?” Om deze ene vraag draait het bij Love Is What You Want, het hartstochtelijke nieuwe publieksproject van het Museum voor Communicatie in Den Haag. Hoe vaak is deze vraag al niet gesteld: op een feestje, bij een goed glas wijn of aan de keukentafel. De verhalen barsten spontaan los. Soms zijn ze grappig, mooi of ontroerend; andere verhalen zijn zo spectaculair dat je ze haast niet gelooft. Vertel je verhaal en zie, hoor en beleef het vanaf nu in het on- en offline project Love Is What You Want van het Museum voor Communicatie.

Liefde is de essentie van leven. De communicatie tussen mensen om elkaar te leren kennen en het daten, ervaart iedereen minimaal één keer in zijn of haar leven. Het zorgt voor spanning, nieuwe onverwachte situaties en mooie of bizarre verhalen die iedereen wil horen.

Hoe persoonlijke ontmoetingsverhalen ook beginnen, of weer eindigen, ze hebben één ding gemeen: ze blijven je voor altijd bij. Heb je ook onvergetelijke herinneringen aan de eerste ontmoetingen met een (online) date, je geliefde, huidige of ex-partner? Het Museum voor Communicatie is op zoek naar de mooiste, spannendste, ontroerendste, grappigste, schunnigste, meest epische en meeslepende of ‘oh zo gewone’ ontmoetingsverhalen. Het Museum voor Communicatie zoekt jouw verhaal voor het feel good project Love Is What You Want. Was het liefde op het eerste gezicht? Of kwamen jullie na jaren van vriendschap pas bij elkaar? Had je direct het gevoel dit is Mister of Misses Right of bleef het bij ‘Right now’? Binnen en buiten de muren van het museum is er plek voor ieders verhaal!

Heb je een persoonlijk voorwerp of symbool dat je nog altijd doet denken aan die beginnende liefde? Een knuffel die jullie samen op de kermis wonnen, een liedje, een bioscoopkaartje of een scherf die geluk bracht.. het kan van alles zijn, klein of groot. Samen met je persoonlijke verhaal staat het in de spotlights in Love Is What You Want.

Doe mee met Love Is What You Want – jouw verhaal in het museum! Deel je verhaal en zie, hoor en beleef het in het on- en offline publieksproject Love Is What You Want, een ode aan de eeuwige of voorbije liefde.

Online vanaf maandag 8 juni 2015 t/m februari 2016 op www.LoveIsWhatYouWant.nl. Offline vanaf vrijdag 4 september 2015 t/m februari 2016 in het Museum voor Communicatie in Den Haag.

Meer info? Check: http://www.LoveIsWhatYouWant.nl of www.muscom.nl volg het Museum voor Communicatie op Facebook http://FB.com/MusComNL, op Instagram @Muscomnl, via Twitter @Muscom_NL of volg de hashtag #WantLove.

Ken je iemand met een bijzonder verhaal dat zeker verteld moet worden? Vertel over Love Is What You Want. www.LoveisWhatYouWant.nl

Noot aan de redactie (niet voor publicatie): Voor meer informatie en beeldmateriaal neemt u contact op met: